Bestelling & Levering

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur worden gedaan, worden dezelfde dag nog verzonden. Niet altijd is het mogelijk dit na te komen, omdat wij verschillende producten aanbieden die vers op bestelling gemaakt worden. In dit geval worden de producten uiterlijk binnen 2 werkdagen verzonden. De bestelling zal na verzending binnen 3-5 werkdagen bij u thuis aankomen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet kunnen halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Wij streven ernaar om het bestel- en leverproces zo makkelijk mogelijk te maken voor u als klant. Mocht u plotseling toch tegen vragen of andere problemen aanlopen dan kun je gerust contact opnemen met onze klantenservice. 

 

Retourneren

Het kan weleens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product u toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Wel is het vereist dat de productverpakkingen nog ongeopend zijn en dus nog in de verkoopstaat zijn waarin u deze producten heeft ontvangen.

Wanneer wij uw pakket hebben ontvangen en alles ziet er prima keurig uit, krijgt u het volledige bestelbedrag teruggestort op uw rekening.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar ons postadres zijn voor eigen rekening, evenals de verzendkosten die u heeft betaalt bij de bestelling.

Deze kosten bedragen circa 6,75 (PostNL) per bestelling, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw gekozen vervoerder.  

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking is niet in de staat waarin deze is verzonden kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met shivatree2021@gmail.com. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.